Foto’s
Wei met boterbloemen
Bloemetje Engels raaigras
Keienpad

Tongvaren
Pauze op een boomstam
Gele schijnpapaver
Bemoste hellingen
Koelbox National Trust

Paden
Cliff

Rhododendron op de hellingen
Poster festival
Deelnemers

Rock house waar we slapen
Standbeeld “ de Walker”.
Aan dit bureautje heb ik mijn blog geschreven 🙃En nu naar bed.
Een hele uitdaging, maar o zo mooi, om van al dat moois te genieten en te ervaren🍀
Ik wens jullie een goede nacht, uitgerust om morgen weer fit op pad te gaan☀️
Wat een mooie moederdag, met z’n drieën om dit avontuur samen te beleven💐
Lieve groetjes Annemie ❤️
Maar wat een avontuur! Jeetje zeg en geen terrasjes voor op tijd mn koffietje. Ik moet er niet aan beginnen. Niet dat ik er aan dacht maar beleef het zo al mee Miets. Zo mooi beschreven.
Hartelijke grtjes, Hanny
Vandaag vier ik moederdag met kinderen en kk. Jullie vieren als 3 zussen een onvergetelijke tocht. Ja prachtig dat jullie dit nog aan kunnen gaan.
Tjonge jonge wat zou ik mn koffietje missen en terrasje!! Dat weet je wel Miets, vorige week in Hoorn. Niks voor mij, niet dat ik eraan dacht😂. Dus ik vind jullie superkanjers. Echter de mooie natuur maakt wel veel goed en een troost de zwaarste etappes zitten er bijna op.
Zet m op en die van Beunen fiksen dat wel ff!!
Ik had eerst een berichtje geschreven en zag t niet. Vandaar dat ik nog n keer een berichtje heb geschreven. En zie nu dat er 2 staan. Dus Miets je bent niet de enige!!!
Ik hoop dat jullie goed hebben geslapen in het Rock House en weer lekker onderweg zijn.
SCHITEREND!😍👍👏
Wat een mooi verwoord verhaal erbij😍👍😘