zaterdag 9 mei Porlock Weir-Lynmouth

9 mei 2026 - Lynton, Verenigd Koninkrijk

Foto’s 

IMG_9187 Wei met boterbloemen

2907879A-AD16-447A-B79D-175E31AF021CBloemetje Engels raaigras

IMG_9190Keienpad

4d19565a-73b4-4767-ba68-c857dba97480

933F53BD-2CB8-484D-A0AD-D4A8A39F4D45Tongvaren

IMG_9223Pauze op een boomstam

IMG_9231Gele schijnpapaver

IMG_9228Bemoste hellingen

IMG_9249Koelbox National Trust

IMG_9248

IMG_9263Paden

IMG_9255Cliff

9182e1c7-3a2f-46ee-bc6e-9abd5f0d74b7

IMG_9244Rhododendron op de hellingen

IMG_9310 Poster festival

IMG_9287Deelnemers

IMG_9283

IMG_9276Rock house waar we slapen

IMG_9279Standbeeld “ de Walker”.IMG_9313Aan dit bureautje heb ik mijn blog geschreven 🙃En nu naar bed. 

7 Reacties

  1. Annemie:
    9 mei 2026
    Hoi Miets, Anny en Gertie wat zijn jullie kanjers om op deze paden te lopen😘
    Een hele uitdaging, maar o zo mooi, om van al dat moois te genieten en te ervaren🍀
    Ik wens jullie een goede nacht, uitgerust om morgen weer fit op pad te gaan☀️
    Wat een mooie moederdag, met z’n drieën om dit avontuur samen te beleven💐
    Lieve groetjes Annemie ❤️
  2. Hanny:
    10 mei 2026
    Vanuit een zonnig Panningen wens ik jullie een hele mooie dameswandeltocht terwijl ik hier moeder vier met mijn kinderen en kk.
    Maar wat een avontuur! Jeetje zeg en geen terrasjes voor op tijd mn koffietje. Ik moet er niet aan beginnen. Niet dat ik er aan dacht maar beleef het zo al mee Miets. Zo mooi beschreven.
    Hartelijke grtjes, Hanny
  3. Hanny:
    10 mei 2026
    Goedemorgen vanuit een zonnig Panningen.
    Vandaag vier ik moederdag met kinderen en kk. Jullie vieren als 3 zussen een onvergetelijke tocht. Ja prachtig dat jullie dit nog aan kunnen gaan.
    Tjonge jonge wat zou ik mn koffietje missen en terrasje!! Dat weet je wel Miets, vorige week in Hoorn. Niks voor mij, niet dat ik eraan dacht😂. Dus ik vind jullie superkanjers. Echter de mooie natuur maakt wel veel goed en een troost de zwaarste etappes zitten er bijna op.
    Zet m op en die van Beunen fiksen dat wel ff!!
  4. Hanny:
    10 mei 2026
    Sorry er is iets fout gegaan.
    Ik had eerst een berichtje geschreven en zag t niet. Vandaar dat ik nog n keer een berichtje heb geschreven. En zie nu dat er 2 staan. Dus Miets je bent niet de enige!!!
  5. Mieke van Nostrum:
    10 mei 2026
    Wat ziet het er weer mooi uit en natuurlijk ja, die leuke stenen muurtjes!
    Ik hoop dat jullie goed hebben geslapen in het Rock House en weer lekker onderweg zijn.
  6. Anne-Miek P:
    10 mei 2026
    jullie zijn goed op de hoogte van alle bloemen namen onderweg MOOI
  7. Thea Buijs:
    13 mei 2026
    In één woord,
    SCHITEREND!😍👍👏
    Wat een mooi verwoord verhaal erbij😍👍😘

Jouw reactie